-->

Keçeden Telefon Kılıfı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Keçeden Telefon Kılıfı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Cep telefonları artık hayatımızın bir parçası oldu. Keçeden telefon kılıfı yapımı resimli anlatım makalemizde aşama aşama keçeden cep telefonu kılıfı nasıl yapılır? konusunu anlattık.


Malzemeler
Çeşitli renklerde keçe kumaş
İğne, iplik
Makas
Yapışkan


1.Adım
Kartona göz yazyaşı damlası şeklinde resim çizin, gözyaşı şeklindeki karton sizin kalıbınız olacaktır, renkli keçe parçalarının üzerine bu kalıbı koyup, çizin ve kesin.
Resimdeki gibi keçeden ev yapıp bir köşede bekletin.


2. Adım
Cep telefonunuzu keçenin üzerine yerleştirin.
kenarlardan dikiş payı bırakarak, 2 parça kumaş kesin.


3. Adım
Cep telefonunuzu yapmak için kestiğiniz kumaşları dikişle birleştirin.


4.Adım
Geldik kılıfmızı süslemeye!
Resimdeki gibi balonları ve evi kılıfın üzerine yapıştırın!
işte hepsi bu!


İlgili Konular


Cep Telefonu Kılıfları Zehirli Çıktı Tıklayınız


keceden_telefon_kilifi_yapimi_1keceden_telefon_kilifi_yapimi_4keceden_telefon_kilifi_yapimi_5keceden_telefon_kilifi_yapimi_6keceden_telefon_kilifi_yapimi_7keceden_telefon_kilifi_yapimi_8keceden_telefon_kilifi_yapimi_2







YAZININ DEVAMI ==> Keçeden Telefon Kılıfı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Keçeden Telefon Kılıfı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Keçeden Telefon Kılıfı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar