-->

Erkeklerin Ayrılırken Söylediği Yalanlar Nelerdir?

Erkeklerin Ayrılırken Söylediği Yalanlar Nelerdir?

Sevdiğiniz adam artık size sevgiyle bakmıyor ve görüşmemek için bahaneler arıyorsa, ayrılık, boşanma kapıda demektir. İşte erkeklerin ayrılırken söylediği yalanlar


Sen daha iyilerine layıksın.Yanına hiçbir zaman yakışamadım.
Ailem seni istemiyor, ne kadar laf anlattıysam da dinlemediler, onları kaybetmeyi göze alamam.


Şimdiye kadar hep söylemeye çalıştım ama cesaret edemedim, ben bir eşcinselim.
Kendimle bile mutlu değilim, seni nasıl mutlu edeyim, sana bu zulmü yaşatmaya hakkım yok, en iyisi ayrılmak.erkeklerin_ayrilirken_soyledigi_yalanlar (1)


Eski kız arkadaşımı unutamıyorum, sana her baktığımda onu görüyorum.
Evlilik bana göre değilmiş geçte olsa anladım, yalnızlık benim kaderim ( bkz ıssız adam alper tripleri)


Zamana ihtiyacım var, bir müddet beraberliğimize ara verelim.
Kadına doyamıyorum, tek kişiyle yetinemiyorum, bu durumum hep seni üzecek ve artık üzülmeni istemiyorum.erkeklerin_ayrilirken_soyledigi_yalanlar (2)


İlişkimizin artık eski heyecanı kalmadı (Türkçesi senden alacağımı aldım, şimdi sıra geldi başka çiçekleri koklamaya!)


Başkasına aşık oldum.
Çok iyi bir insansın senin gibisini bir daha asla bulamamam, seni asla unutamam ama…


Sorun sende değil bende.


İlgili Konular


Eşinizin Sizi Artık Sevmediğini Gösteren Belirtiler Tıklayınız



Ülkemizde Boşanma Nedenleri Tıklayınız


Erkeklerin Aldatmasının 8 Nedeni Tıklayınız


Kocamın Beni Sevip Sevmediğini Nasıl Anlarım? Tıklayınız


 




YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.




 


 







YAZININ DEVAMI ==> Erkeklerin Ayrılırken Söylediği Yalanlar Nelerdir?
Erkeklerin Ayrılırken Söylediği Yalanlar Nelerdir?
Erkeklerin Ayrılırken Söylediği Yalanlar Nelerdir?
LihatTutupKomentar