-->

Çoraptan Fil Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Çoraptan Fil Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Okul öncesi öğretmenliği bölümü okuyanlar!, hamarat anneler!, bu konumuz sizler için, çoraptan fil yapımı resimli tarif makalemizde dikiş gerektirmeyen kolay ve pratik çoraptan fil nasıl yapılır? konusunu anlattık.


Malzemeler
Çorap
Elyaf
Keçe
Lastik bantlar
düğme veya oyuncak göz


Yapılışı


1. Adım
Çorabın içine biraz elyaf geçirin ve lastikle tutturun, bunlar filimizin ayakları olacaktır.


2. Adım
Çorabın içine elyafı doldurun, işte filimizin gövdesi hazır oldu!


3. Adım
2 lastiği de filin ellerini yapmak için kullanın.


4. Adım
Son lastiğimizle ise filimizin kafasını yapın.


5. Adım
Kafayı yaparken aynı zamanda filin hortumunu da yapmış olacaksınız.
Yalnız makasla bu hortumu biraz kısaltmalısınız.


6.Adım
Sıra geldi gözlere! gözler için ister hazır oyunca göz kullanın isterseniz göz kısmına düğme dikin. Fakat oyuncak göz daha şık duracaktır.


7. Adım
Manifaturacıdan yani kumaş satan yerden bir parça gri keçe kumaş alın,
Keçe kumaşı resimde görüldüğü gibi kesip, filin kulaklarını yapın, ardından file yapıştırın.


İlgili Konular


Evde Yapabileceğiniz Oyuncaklar İçin Tıklayınız


Oyuncak kalıpları İçin Tıklayınız


coraptan_fil_yapimi_2coraptan_fil_yapimi_3coraptan_fil_yapimi_4coraptan_fil_yapimi_5coraptan_fil_yapimi_6coraptan_fil_yapimi_7coraptan_fil_yapimi_8coraptan_fil_yapimi_resimli_tarif_1coraptan_fil_yapimi_resimli_tarif_9







YAZININ DEVAMI ==> Çoraptan Fil Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Çoraptan Fil Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Çoraptan Fil Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar