-->

Keçeden Aydede Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Keçeden Aydede Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Keçeden kapı süsleri yapmak son zamanlarda çok moda. Keçeden aydede yapımı resimli anlatım makalemizde resimlerle bu kapı süsünün yapılışını anlattık.
Malzemeler
Keçe
İğne
İplik
Hilal şeklinde kalıp ( google görsellerde aratıp çıktı alıp kartona çizin, kartonu kumaşa çizip kesin)
Makas
Elyaf


Yapılışı
Iplik, iğne, kalıp, keçe, makas ve elyaf olmak üzere tüm malzemeyi hazırlayın.
Resimlerde görüldüğü gibi kartona aydede şekli çizip, kumaşın üzerine koyup yanlaran dikiş payı bırakıp kesin.( Ay dede kalıba kaş göz çizmenize gerek yok)
Dilerseniz ay dedenin başına küllağını da yapın.
Kumaşları birbiriyle birleştirip, içine elyaf doldurun,
aydedeniz hazır! Aşağıdaki resimlerden isterseniz en alttaki gibi aydedeye burun yapabilirsiniz.


ilgili konular


Keçeden Telefon Kılıfı Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım Tıklayınız


Dış Kapı Süsü Yapımı Resimli Anlatım Tıklayınız


 


 


keceden_aydede_yapimi_resimli_anlatim_1keceden_aydede_yapimi_resimli_anlatim_2keceden_aydede_yapimi_resimli_anlatim_3keceden_aydede_yapimi_resimli_anlatim_4keceden_aydede_yapimi_resimli_anlatim_5keceden_aydede_yapimi_6 (4)


 







YAZININ DEVAMI ==> Keçeden Aydede Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Keçeden Aydede Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Keçeden Aydede Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar